PODMÍNKY & NÁKLADY NA DODÁNÍ

DORUČENÍ V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY

Při hodnotě objednávky nad 1699,- Kč standardní doručení

zdarma.

Při hodnotě objednávky nižší než 1699,- Kč:

• DPD Kuriér - Doručení na adresu:
129,- Kč

• Packeta Kuriér - Doručení na adresu:
119,- Kč

• Packeta - Doručení na na výdejní místo:
99,- Kč

Všechny produkty, které lze objednat v obchodě, jsou skladem a k dispozici k okamžité expedici.

Platbu lze provést kreditní kartou nebo bankovním převodem (Fio banka, a.s., č.ú. 2302449531/2010)

JAK FUNGUJE DORUČENÍ?

Doručení na výdejní místo Packety
Balíček si můžete vyzvednout v čase a na místě, které vám vyhovuje. Nemusíte čekat na kurýra.

Funguje to následovně: V e-shopu při dokončování objednávky vyberte jako způsob doručení možnost Packeta. Pokud dáváte přednost doručení na odběrné místo, vyberte ze seznamu to, které máte po ruce, a zásilku si můžete přijít vyzvednout, kdy se vám to hodí. Místo předání můžete vyhledat například podle poštovního směrovacího čísla. Jakmile bude zboží předáno k doručení, obdržíte e-mail se sledovacím číslem. Zásilku pak můžete sledovat online na webových stránkách Packeta nebo v mobilní aplikaci Packeta.
Upozornění na vyzvednutí: Po doručení zásilky na zvolené výdejní místo obdržíte SMS a/nebo e-mail s heslem. Od tohoto okamžiku si můžete zásilku kdykoli vyzvednout do 7 dní .
(!) Pokud si příjemce zásilku ve výše uvedené lhůtě nevyzvedne, bude zásilka vrácena odesílateli.
*Pokud neobdržíte oznámení o vyzvednutí do 3 dnů od zadání objednávky, zkontrolujte prosím složku Spam nebo nás kontaktujte.

Doručenií na adresu
Zásilka bude doručena přímo na zadanou adresu, ať už doma nebo v práci. Doručovací služba vás bude předem informovat o datu a čase doručení.

Funguje to následovně: V e-shopu při dokončování objednávky vyberte způsob doručení DPD kuriér alebo Packeta Kuriér. Váš balíček bude doručen na adresu, kterou jste uvedli při objednávce v části "Adresy - Doručovací adresa".
Jakmile bude zboží předáno k odeslání, obdržíte e-mail s číslem zásilky. Svou zásilku pak můžete sledovat online.
*Pokud do 3 dnů po odeslání objednávky neobdržíte oznámení o doručení, zkontrolujte prosím složku Spam nebo nás kontaktujte.
Pokud si zvolíte doručení na vámi preferovanou adresu, kurýr vás bude v den doručení předem telefonicky kontaktovat (pokud je uvedeno i telefonní číslo).

DOBA DODÁNÍ

Objednané zboží můžete mít doma do 24 hodin(*) od zadání a zaplacení objednávky. Objednávky přijaté ve všední dny do 10:00 hodin jsou odeslány ještě týž den. Objednávky přijaté po 10:00 hod. nebo o víkendech/svátcích budou odeslány následující pracovní den.
*
V případě zvýšeného objemu dodávek, např. v důsledku mimořádných událostí, může dojít k nepředvídaným zpožděním dodávek. V takových výjimečných případech vás prosíme o trpělivost a pochopení.

Jakmile vaše objednávka dorazí ke zpracování, obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, ve kterém budou uvedeny veškeré podrobnosti o vaší objednávce. Jakmile bude vaše zásilka Stonz předána kurýrovi k doručení, zašleme vám e-mail s potvrzením zásilky. V potvrzení o odeslání najdete také kód pro sledování vaší zásilky. Upozorňujeme, že informace o sledování zásilky mohou být k dispozici až 24 hodin po odeslání zásilky.

DORUČENÍ DO ZAHRANIČÍ (MIMO ČESKOU REPUBLIKU A SLOVENSKO) -  lze objednat pouze na STONZ.SK

Při mezinárodní přepravě si před dokončením objednávky zkontrolujte předpokládané datum doručení a náklady na doručení, které se zobrazí v košíku. Příslušné náklady na dopravu se zobrazí v pokladně po vyplnění cílové adresy.

Vezměte prosím na vědomí, že výrobky jsou zasílány z EU. V případě zásilek do zemí mimo EU mohou být příjemci účtovány celní a dovozní poplatky. Tyto náklady nese příjemce, až zásilka dorazí do cílové země. Bohužel nemáme podrobné znalosti o výši poplatků v jednotlivých zemích, proto nemůžeme poskytnout žádné informace o jejich výši, protože celní předpisy a dovozní poplatky se v jednotlivých zemích liší. Doporučujeme, abyste si před odesláním objednávky ověřili fakta týkající se případných celních a dovozních poplatků.

DODACÍ LHŮTA ZAHRANIČÍ - lze objednat pouze na STONZ.SK

Objednané zboží můžete mít doma 5 až 7 pracovních dnů(**) po odeslání a zaplacení objednávky. Objednávky přijaté ve všední dny do 10:00 hodin jsou odeslány ještě týž den. Objednávky přijaté po 10:00 hod. nebo o víkendech/svátcích budou odeslány následující pracovní den.
**
V případě zvýšeného objemu dodávek, např. v důsledku mimořádných událostí, může dojít k nepředvídaným zpožděním dodávek. V takových výjimečných případech vás prosíme o trpělivost a pochopení.

Jakmile vaše objednávka dorazí ke zpracování, obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, ve kterém budou uvedeny veškeré podrobnosti o vaší objednávce. Jakmile bude vaše zásilka Stonz předána kurýrovi k doručení, zašleme vám e-mail s potvrzením zásilky. V potvrzení o odeslání najdete také kód pro sledování vaší zásilky. Upozorňujeme, že informace o sledování zásilky mohou být k dispozici až 24 hodin po odeslání zásilky.

NÁKLADY NA DORUČENÍ DO ZAHRANIČÍ - lze objednat pouze na STONZ.SK

• 19,99 Euro (DPD)

• 15,99 Euro (Pošta)

Všechny produkty, které lze v obchodě objednat, jsou skladem a k dispozici k okamžité expedici.

Platbu lze provést kreditní kartou nebo bankovním převodem.

Předpokládaná doba dodání: DPD: 5-7 pracovních dnů, pošta: 6-10 pracovních dnů (**).

ZTRACENÁ NEBO POŠKOZENÁ ZÁSILKA

Pokud vám zásilka nebyla doručena do 5 pracovních dnů ode dne, kdy jste obdrželi e-mail o odeslání, kontaktujte nás, abychom vám mohli pomoci.